Een blikkie opentrekken met Trimetal
Want als vriend van de schilder, trek je niet alleen een verfblik open.
Want als vriend van de schilder, trek je niet alleen een verfblik open.
Trimetal organiseerde voor al hun schildervrienden een gezellige dag om met collega-schilders en natuurlijk Trimetal, van een hapje en drankje te genieten.
Op deze dag konden schilders van unieke kortingen gebruik maken en deze acties delen met andere schildervrienden. Op deze manier leerde Trimetal nieuwe vrienden (gebruikers) kennen en gingen deze vakschilders met een gratis blik Permacryl XR naar huis.
Aan deze actie ging natuurlijk veel vooraf. De vormgeving voor onder andere de uitnodigingen op postcards, maar ook communicatiemateriaal op de dag zelf zoals het materiaal op de balie hebben we mogen verzorgen. Daarnaast hebben we ook ander campagnemateriaal vormgegeven zoals een e-nieuwsbrief en QR stickers die naar de online inschrijfpagina leidde (inclusief herkenbare Web-banner, die je hieronder kan zien), waar schilders zichzelf en hun vrienden konden aanmelden voor een gratis blik Permacryl XR.
Op de socials was Trimetal flink aanwezig om de actie te promoten onder volgende Vakschilders én niet-volgende professionals. Op basis van input van Trimetal hebben we de social posts voorzien van een key message, animatie en optimalisatie. Ook hebben we het beheer en de analyse van de content op ons genomen. Hieronder een ‘blikkie’ op hoe Trimetal volgers uitnodigde om deel te nemen aan de campagne.
Trimetal: “Wow, wat was de Trimetal Vriendendag geslaagd! We hebben een boel nieuwe vrienden gemaakt en jullie hebben flink wat Permacryl XR gescoord. Wat een succes! En aan alle bestaande en nieuwe vrienden: WELKOM!”
Denk je nu: “Dat bureau zie ik wel zitten”? Neem dan contact met ons op! Dan kijken we hoe ons team jou kan helpen.
Bel mij op 06 53 55 24 58 of mail naar nynke@bocavista.nl.