Flexa Koop Kleur Geef Kleur vertalingen Key Visual

Een kamer in je favoriete kleuren, dat wil ieder kind toch?!

Kinderen die het thuis financieel niet zo breed hebben, kunnen wel wat kleur gebruiken in hun leven. Met Flexa ‘Koop kleur, Geef kleur’ krijgen deze kinderen gekleurde muurverf voor hun kinderkamer cadeau.

Een blikkie opentrekken met Trimetal

Trimetal najaarscampagne 2023

Om nieuwe klanten aan zich te binden bedacht Trimetal de campagne “Samen een blikkie opentrekken”. Voor de communicatie hebben we ze voorzien van allerlei materiaal, zowel online en offline.

zullen we samen een blikkie opentrekken?

Óók de Rijksoverheid is hard op zoek naar nieuw personeel. Om zichzelf te positioneren als aantrekkelijke werkgever hebben ze met een divers team professionals keihard gewerkt aan een nieuwe merkstrategie genaamd: Ons land in jouw handen.

Sikkens heeft verschillende muurverven; een muurverf voor de gang, de woonkamer, het plafond, het trappenhuis… Voor de doelgroep kan het best ingewikkeld zijn om de juiste muurverf te kiezen. We adviseerde interactieve video.

HandicapNL klopte bij ons aan met de (spoed)vraag of wij drie video’s en een lading foto’s konden maken over de nieuwe manier van collecteren. De video’s en foto’s hadden als doel de vrijwilligers van HandicapNL voor te lichten.

Belangrijk was om de video’s een persoonlijke touch te geven en de nieuwe handelingswijze op een laagdrempelige manier te duiden.

Arbeidscampagne

Gemeente Rotterdam

De gemeente Rotterdam wil het lerarentekort aanpakken. Ze willen niet alleen docenten uit andere regio’s naar zich toe trekken, maar ook mensen aansporen het zij-instroom traject aan te gaan.

In samenwerking met communicatiebureau 0to9 is een manier gevonden om dat voor elkaar te krijgen. Namelijk communiceren dat Rotterdam +R is.

De wereld vergroten met PriFi

Hèt privilege-programma van ABN AMRO Meespierson

ABN AMRO

Speciaal voor haar Private Banking klanten heeft ABN AMRO MeesPierson het privilege programma PriFi. Ieder kwartaal wordt daarvoor een selectie inspirerende privileges samengesteld.

Altijd met oog voor een beleving die nèt iets extra’s biedt. Culinaire hoogstandjes, bijzondere designs, tot de verbeelding sprekende momenten en maatschappelijke betrokkenheid. PriFi heeft het allemaal.

Case Stemlokaal

Voor de gemeenteraadsverkiezingen was het in Rotterdam van belang dat meer stembureaus bemand werden. Er werden namelijk meer stembureaus ingezet in de wijken vanwege de Wijk Raadsverkiezingen.

In samenwerking met 0to9 hebben wij deze video geproduceerd om zowel onder Rotterdamse burgers als ambtenaren, stembureauleden en stemmentellers te werven. Met collega’s, buurtgenoten. Een dag waar je elkaar eens anders leert kennen, of juist voor het eerst leert kennen.

Case WHY Search

Bocavista Design & Social Club

WHY Search - Bocavista Social Club

Bocavista gaf advies voor de website, verzorgde de fotografie, produceerde social video’s en nam het opzetten en bijhouden van de social media op zich.

Om klanten te laten zien wat Inergy allemaal kan pakte we het groots aan. We kozen voor Inergy’s meest prestigieuze project: de dataverwerking van de PostNL Track & Trace.

In de video worden verschillende technische onderdelen besproken, met als doel de potentiële klanten laten zien dat Inergy behoort tot de absolute top van haar branche. Het straalt autoriteit uit en zorgt voor vertrouwen.

Om de potentiële werknemers te bereiken hebben we ook een aantal employer branding video’s gemaakt. Deze video’s zijn een soort portret van de huidige werknemers.

UP! Rotterdam

een kennismaking

UP! Rotterdam: een kennismaking

voor de kick-off van een toegewijd programma om start-ups en scale-ups te overtuigen van Rotterdam: Up! Rotterdam.

Productie interactieve video met zes How-to-video’s’. Als gebruiker kies je zelf welk verfproces je wilt leren. Aan de hand van korte fragmenten en animaties, maak je een reis door de interactieve video.

Kijken, klikken, kopen met een interactieve video!

De kracht van gepersonaliseerde content

Portretten medewerkers Sikkens

Naast de interviews, maakten we in elke vestiging opnames van de dagelijkse praktijk. De personeelsleden werden allemaal gefotografeerd en er werd een 360* foto van het interieur gemaakt. Zo produceerden we, naast de video, ook portretten en foto’s van de vestiging.

In de campagne is er, naast radio en print, een belangrijke rol voor video. Dit hebben we vertaald naar een serie portretten van de ondernemer en zijn RB’er; waarbij het MKB karakter expliciet naar voren moet komen.

Online serie aangejaagd door social advertising

Fox Sports organiseerde aan het begin van het voetbalseizoen een activatie voor haar callcenters (35 locaties met 7.000 medewerkers). Het doel was deze medewerkers te enthousiasmeren.

In 2016 nam de NS een nieuwe trein in gebruik. Om het personeel kennis te laten maken met dit nieuwe type werd er gekozen voor een Virtual Reality training.

VR-activatie van online tot event en winkelvloer

Bocavista - Gazelle Case

Eind 2017 reisden we af naar Pyeongchang, Zuid-Korea. Met gouden Olympiër Dorian van Rijsselberghe (ambassadeur van Gazelle) fietsten we langs alle relevante plekken voor TeamNL. Zijn reis namen we op met een 360° camera voor de ultieme VR-experience.

Vers van de pers!

explainer veiligheidsregisseurs gemeente den haag
animatie dienst publiekszaken gemeente den haag
Explainer Haagse aanpak problematische jeugdgroepen
Animatie Common Ground Gemeente Rotterdam
Social video duurzame chocolade gemeente den haag
Campagne video
Digitale veiligheid
Animatie Gemeente Den Haag
Aftermovie

Klanten over onze samenwerking

Perfect voorbereid en super resultaat

“Ik wil jullie enorm bedanken voor de super manier waarop jullie ons ondersteund hebben bij onze eerste digitale ALV.

We zijn heel tevreden. Perfect voorbereid, geen paniek over de techniek, alle video’s deden het en waren op tijd, het beeld was mooi. Alles top!”

Denken altijd mee en erg flexibel

“Ik werk al aantal jaar zeer prettig samen met Bocavista voor klanten met betrekking tot zowel interactieve als gewone videoproducties.

We zijn erg te spreken over de flexibiliteit en het meedenken met ons en onze klanten en beveel hen zeker aan.”

Vakkundig advies en fijn samenwerken

“Voor het merk CetaBever heeft Bocavista een interactieve video geproduceerd, how to’s en campagne video’s. Bocavista heeft ons vakkundig geadviseerd, is binnen budget gebleven en de strakke deadline gehaald.

Verder was het ook fijn samenwerken met Bocavista.”

Neem dan contact met ons op!

Dat bureau zie ik wel zitten!

Denk je nu: “Dat bureau zie ik wel zitten”? Neem dan contact met ons op! Dan kijken we hoe ons team jou kan helpen.

Bel mij op 06 53 55 24 58 of mail naar nynke@bocavista.nl.