fbpx

Web Ontwikkeling

Je website is je online visitekaartje.

Je kunt voor je website een standaard template gebruiken, maar wij geloven dat een website waar aandacht aan besteed is zichzelf terugverdient.

Nulletjes en eentjes, wij zijn er dol op en helpen je graag verder.

Web Ontwikkeling

Wat is dan een goede website?

Een goed website moet in onze ogen aan de volgende voorwaarden voldoen:

Een goede website is gebruiksvriendelijk.

Een goede website is gebruiksvriendelijk.

Voor ons voorwaarde nummer één. Dat betekent dat de website intuïtief te gebruiken is. En dat het gebruik van je website niet leidt tot irritatie.

Een belangrijke bron van irritatie is bijvoorbeeld de laadsnelheid.

Als de website niet snel genoeg laadt is dat een reden om direct weer weg te klikken. Je website moet duidelijk en overzichtelijk zijn. Je bezoeker moet in zo min mogelijk kliks daar zijn waar voor hem relevante informatie te vinden is.

Mobile first

Een goede website moet net zo gebruiksvriendelijk zijn op een mobiel apparaat. Mobile first is het devies. Ga maar na hoeveel tijd je spendeert op je mobiele telefoon of tablet. Check het met onze website en kijk of je mobiel net zo lekker over onze pagina’s surft.

Een goede website moet goed vindbaar zijn

Het is belangrijk er voor te zorgen dat je website goed geïndexeerd wordt door Google. Onze copywriters denken mee over de teksten die je op je website gaat zetten. SEO proof natuurlijk.

Doelgericht en relevant

Een goede website is relevant voor je doelgroep. Met andere woorden, bevat waardevolle en belangrijke informatie. Belangrijk om ervoor te zorgen dat je de behoeften van je doelgroep kent en duidelijk communiceert dat jij de oplossing hebt voor hun probleem.

Authentieke, persoonlijke content

Een goede website moet betrouwbaar over komen. Naast regelmatig updaten of iets nieuws te plaatsen is het in onze ogen het allerbelangrijkst authentieke, persoonlijke content op je website te plaatsen.

Mensen doen geen zaken met een logo of een stockfoto. Laat jezelf, je personeel en je bedrijf zien.

Een goede website moet natuurlijk ook iets opleveren. Hogere conversie of nieuwe klanten.

Staat je website live en wil je wat aanpassen? Dan kan je dat heel eenvoudig zelf doen door in te loggen in het cms systeem. Wel zo efficiënt.

Augmented Reality

Augmented Reality (AR)zorgt voor directe interactie en beleving.

Augmented Reality

AR heeft een hoge attentiewaarde, de techniek is nog lang niet mainstream.

De cijfers zijn om van te watertanden. Een aandachtsspanne van gemiddeld 83 seconden, een interactie ratio van 22 procent en een doorklik ratio naar aankoop van ruim 30 procent.

Voor marketing en communicatie doeleinden is Augmented Reality (AR) uitermate geschikt.

Augmented Reality (AR) of toegevoegde realiteit legt een virtuele laag over de fysieke werkelijkheid vaak met behulp van een smartphone of tablet. Iedereen heeft wel een smartphone of tablet die geschikt is voor AR.

Dat betekent dat technologische beperkingen niet of nauwelijks aanwezig zijn.

Iedereen kent of heeft gehoord van de populaire game Pokémon Go.

Toegankelijk en laagdrempelig

Ontwikkelkosten zijn lange tijd een hoge drempel geweest. Apple en Google stellen toolkits beschikbaar voor hun besturingssystemen iOS en Android. Die bevatten allerlei hulpmiddelen waar wij als ontwikkelaars makkelijker AR toepassingen mee kunnen ontwikkelen.

Social media integratie wordt ook laagdrempeliger. Snapchat is natuurlijk pionier als het gaat om het toepassen AR techniek voor de jongere doelgroep.

Ook Facebook en Instagram zetten in op AR. Je kunt op instagram of op je Facebook timeline AR advertising inzetten en toepassingen delen.

Authenticiteit en relevantie

AR is nog geen mainstream maar dat zal niet lang meer duren omdat de tech-giganten Apple, Google en Facebook hoog inzetten op AR.

Als je nu AR inzet als communicatiemiddel zul je de aandacht pakken omdat je uniek bent. Als AR mainstream wordt is dat een stuk lastiger en zul je uit een ander vaatje moeten tappen om met je hoofd boven het maaiveld uit te blijven steken. De techniek alleen maakt dan niet meer het verschil. De boodschap moet, net als bij andere campagnes doordacht, authentiek en relevant zijn om je doelgroep te interesseren.

Apps

Waarom zou ik een App willen laten maken?

Het antwoord is niet makkelijk.

Een app heeft veel meer functionaliteiten dan een mobiele website.

Alles hangt af van waar jij of je doelgroep de app voor gaat gebruiken.

Ons team helpt je graag met het beantwoorden van deze vraag.

Een app heeft veel meer functionaliteiten dan een mobiele website. Klikken en scrollen gaat veel makkelijker in een app. Gebruiksgemak dus. Daarnaast werkt een app meestal ook als je geen toegang tot internet hebt.

Kort door de bocht is een app een stukje software die extra functionaliteit toevoegt aan je smartphone, tablet of wearable.

Voorbeelden die bijna iedereen wel gebruikt zijn WhatsApp, Instagram, YouTube, Spotify, Buienradar of Google Maps. Je download apps in de App store van Apple of in de Google Play store.

Cases

Portret Shypple Up Rotterdam
WHY Search - Bocavista Social Club
Om de potentiële werknemers te bereiken hebben we ook een aantal employer branding video’s gemaakt. Deze video’s zijn een soort portret van de huidige werknemers.
Meer weten over onze diensten? Maak nu een afspraak!

Dat bureau zie ik wel zitten!

Denk je nu: “Dat bureau zie ik wel zitten”? Neem dan contact met ons op! Dan kijken we hoe ons team jou kan helpen.

Bel mij op 034 82 20 055, 06 50 65 71 71 of mail naar bas@bocavista.nl.